Så här blev det!

2009-09-30 13:46:47 / 2 kommentarer ..


Som jag berättade igår så roade jag och Mattias oss med att möblera om den lilla "garderoben" igår och som ni kanske förstår så är det ett enda pussel allting. Möblerna måste typ kompromissa med varandra om vem som skall flytta sig så att den andra kommer förbi >.<. Ja ni förstår nog det krångliga. Efter mycket om och men fick vi till en väldigt bra lösning och sedan fick det faktiskt vara så^^. Är rätt nöjda också^^

 

Förebilderna ;)

 

 

Och efter bilderna;) Blev mycket nöjd med att vi fick soffan och sängen mittemot varandra;) Blir som mer gemenskap nu när man skall ha festerna istället för att hälften av folket måste sitta snett och titta åt sidan för att kunna behålla en diskusion;)

 

Idag skall jag åka hem^^ Är ju tjejkväll i lilla övik ikväll, skall dit med verånica och vi skall ha sååååå kul:-D Men roligast kommer att bli på fredag:-D Skall försöka fixa så att ajg kan ha lite internet åtminstone så att jag kan uppdatera för er här^^.

Nu skall jag ta och packa litegrann:-P.


Kommentarer
Lovisa

1: vad kul att du får gå på tjejkvällen =)

2: vad är det du ska göra på fredag?? nyfiken

2009-09-30 14:51:27

har köpt vin nu;) såg ju mysigt ut det där, vi får ta och hälsa på er nån dag jue. jag längtar också, tack för igår, va in idag med på gina men jag måste nog kanske gå en snabb sväng på stan imorgon också innan vi drar. puss

2009-10-01 16:43:58
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!