Träningsvärk >.<

2009-09-23 12:54:27 / 0 kommentarer ..


Ja idag blir det en fartfylld dag;). Mattias fick för sig att han ville testa att möblera om denna lilla lilla lägenhet;) haha xD Så det skall vi göra. Kom på en lösning igår men vi får se om det går;). Skall bli intressant att se hur det kommer att gå;).

Sedan efter det är det tänkt att jag skall dra till Ålidhems Kyrkan på Taizégudstjänst med Tina;) Runt 18 tiden så vi får se om jag hinner, måste ju äta med:-P.

Var ute och gick i en och en halvtimme igår, det var hur skönt som helst^^ Men det märks att man har blivit lat med motionerandet sedan man slutade på Nordvik. Fick fan träninsvärk av det >.<. Så nu blir det skärpning gott folk. Till veckan skall jag köpa träningskort och sen skall jag börja vara ute och gå mer. Men denna gång måste jag ha en fulladdad telefon xD Blir så tråkigt annars:-D

Glömde ju bort tvä'ttiden igår med xD Jag och mitt huvve ibland, men jag tvättar idag istället med^^.
Skall gå och kolla till den nu förresten;).

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!