Detta har hänt;)

2009-09-15 17:23:02 / 1 kommentarer ..


Ja som ni alla vet så var ju jag och Mattias ner till Husum i helgen^^. Bror hade ju sin första spelning med bandet^^
Tyckte att de var jätteduktiga men det märktes att det var spridda åldrar på dem och att vissa bara tog det på lek, den enda som var seriös var ju typ bror xD.
Skall lägga upp lite bilder så att ni får se med:-P Min kamera dog tyvärr, så de flesta bilderna är tagna med Mattias kamera;).

På lördagen drog vi iväg till stan, hade ju många vi skulle träffa och så...
Drog först iväg till Pojen och Sofie och hängde med dem, blev en liten stadsresa, träffade även då Peter och Julia en sväng;) Mycket roligt som vanligt^^. Efter att vi vart med Pojen och Sofie så drog vi till mormor och morfar min för att se hur det var med dem. Morfar mår mycket bättre nu det syndes direkt på honom. Glad också att både han och mormor har insett vilken underbar karl jag har, tog nästan ett år för dem att inse det men det finns ju ett talesätt som lyder "bättre sent än aldrig". Morfar satt och pratade väldigt mycket med Mattias medan jag satt och kärringsurra med mormor;), vi fikade också (det hör som till när man är där):-P
Efter detta trevliga möte, drog vi ut till skogen för att äta middag med Mattias föräldrar^^ Synd att vi bara kom en snabbis, kändes som att vi bara kom dit för att äta och sedan dra xD. Men de är väl så det är antar jag.
Efter detta så for vi hem till Syster och Rasmus för att hämta bordet, vi stannade där förvånads värt länge^^ Men det var kul att se att Mattias klarade det så bra med sin kattallergi där. Folket bjöd på lite vin och kräftor coh det surrades till tusen - kände att både jag och gumman behövde det!<3. 
Verånica visade även mig en locktång hon hade som gav fina lockar - slutade med att hon lockade håret på mig:-O Blev asläckert!!!!!! Måste ha så fler gånger. Bästämde även att vi skall ha en liten dricka-gott-plus-krogen-tjej-kväll framöver^^ Skall locka håret på varandra då och skippa de där förbannade flätorna den här gången;) haha xD, Drack typ 3 glas vin innan vi slutligen begav oss tillbaka till husum:-P.

På söndagen gjorde vi nästan ingenting. Jag snabbstädade litegrann på rummet medan Älsklingen rotade igenom fars bilar för att se om det fanns något att nalla :-P.
På eftermiddagen drog vi ner till Jonssons för att pussa på flickorna. Magdalena var mycket trött och det märktes att hon var sjuk, men på slutet så började hon hänga med lite bättre:-P. Diggar både henne och Victoria, sötare ungar får man fan leta efter!:-D

I veckan har jag inte gjort så mycket alls. Försökt fixa ett leg som strulat som gatan eftersom mitt går ut snart. Men den lättaste lösningen visade sig vara att fixa det nu på torsdag då jag skall till stan. Ska på arbetsförmedlingen då och fylla i lite papper samt träffa Verånica som fyller år på fredagen. Har även shoppat lite grann och köpt en skitfin tunika som jag avgudar:-D och vita benvärmare(nya trenden för mig^^).

På lördag är det fest!:-P Bror kommer upp då och kanske även Peter.-P Skall bli kul att se hur lilleplutten blir när han druckit:-P






Tänkte berätta om en rolig insident på bussen för två veckor sedan som jag inte berättat om^^. Var på väg upp till Umeå med Kustbussen såklart, alltid fullsatt vid den tiden jag åkte, liksaå denna dag. Såg sedan att de tänkte visa en film denna gång^^ Till min förvåning gick det igång Hannah Montana>.< Hon behöver nog ingen vidare presentation - alla vet nog vem hon är. Jag blev lite störd på att de visade en barnfilm och medelåldern var 50 +. Inte ett enda barn på hela bussen!!!!. Min andra förvåning var att 80 % av alla männiksor verkligen satt och kollade på det - på helspänd och satt och skrattade åt allting >.<. Vart är dagens samhälle på väg?


Har även börjat kika på lite väl mycket disneyfilmer;) Men kul är det^^ sån är jag bara:-P

Kommentarer

Hej gumman. Ja man kan ju undra vart samhället är på väg någonstans när allt folk bussen satt och kollade hel spänd på filmen.



Vi saknar dig verkligen er gumman och de ska ni veta.

Men du glömde och skriva vad vi gjorde runt stadsresan.



// Kram

2009-09-16 02:15:13
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!