Yeah^^

2009-09-02 09:58:12 / 1 kommentarer ..


Fick min dator igår:-D Och efter mycket krångel och fix fungerar den;) Hallelujah säger jag bara, nu skall jag bara ta mig i häcken och skaffa USB-sticka med^^, så jag kan ha internet hemma.

Skall åka dit snart btw, länge sedan man var hemma nu så tänkte att det skulle vara bra att ta en tur dit:-P. Vi skall äta surströmming idag:-D Men jag måste ju äta det på något annat vis än klämma, men det skall nog ordna sig^^.

Hänt mycket nu den senaste tiden. Niklas och Desirée var ju hit som ni vet, hade en helt underbar kväll och festade fram till halv 6 på morgonen xD haha. Sov till 15.00 morgonen efter och så var den dagen förstörd.
Vid kvart i fyra gick deras buss och vid halv 4 skickade Tina ett sms och frågade om hon fick sova över en natt eftersom hon inte hittat nått boende i Umeå ännu. Kunde ju inte lämna lilla ynken ensam ute på gatan så det var väl klart att hon fick det;).

Gått på stan med henne två dar i rad, införskaffat mig lite nytt smink(och min jävla kajal har slutat tillverkats så nu måste jag än en gång prova mig fram och hitta en kajal som klarar av mina rinnade ögon >.<).
Hittade även en billig datorväska som jag köpte, eftersom jag är nu tvungen att ha en sådan när jag pendlar emellan. Sen blev det inte så mycket mer att köpa. Tog det bara lugnt och umgicks, vilket vi behövde kände jag!

Igår kom Mattias alla grabbar hit och vi (jag) hade gjort tårta som vi bjöd alla på^^. Fick mycket beröm för den men jag tyckte nog inte att den där mango-passionsfrukt-cremen passade till chokladen >.<
Men jag är ju lite mer kräsen än många andra.

Nej men nu skall jag ta och göra klart allt som skall göras klart: packa, städa upp lite, diska och sånt små tjafs innan jag börjar kolla upp vad jag skall ta för buss hem^^.

Vi Höres till helgen!:-P

Kommentarer

Hej. Vilken fin blogg du ha skrivit. Men såg du inte att ja skrev om dig med hihih..



// Kramen

2009-09-02 16:09:27
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!