Bilder från stuga och bergklättring!

2010-08-15 12:52:01 / 0 kommentarer ..


































































En liten sammanfattning till den här bilden tror jag behövs;)
I berget vi var och klättrade i finns det tre grottor.
I en av dem finns det en bok man kan skriva i.
Lägg märke till datumet på denna bild. 23/6 - 84
Då var inte jag född - inte ens planerad eller påtänkt.
Mamma och pappa träffades nämligen 87.
Och 84 var pappa och farfar hit och vandrade och skrev^^






22 år senare visade pappa grottan för brorsan.
Dagarna därpå vandrade jag och han dit för att göra samma sak^^
I år vandrade vi dit för att skriva igen 4 år senare.
Men någon hade tagit bort pennan >.<
Och ingen drar ju med sig en penna när man klättrar i berg. Lite för riskabelt tror jag:-P
Så det blev tyvärr inget av det^^












Bror testade sina fotokunskaper lite grann;)

Sen åkte vi hem till Umeå igen :-P

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!