Bra väder? Hoppas!

2010-08-28 17:41:43 / 1 kommentarer ..


Pizza till middag idag:D
Myskväll med dricka och film eller utekonsert beroende på vädret;)
Så ser min kkväll ut!^^

Imorgon skall jag gå till universitet och se vart det är jag skall vara någonstans på måndag.
Så att jag inte behöver leta ihjäl mig innan uppropet;)

På måndag blir det att kliva upp tidigt. Nämligen 07.00!!!
Inte klivit upp så tidigt sedan förra sommaren då jag jobbade xD.
Men jag tror inte att det blir något problem med att ta sig upp ändå;)

Studielånet kommer någon gång i början av september:D!
Längtar!
Mycket som skall inhandlas och fixas ;)
Bland annat gymkort!!
Nu skall jag äntligen ta tag i det^^ Nu när det finns pengar!
Underbart!

Kommentarer
Jennelie

Häftigt med gymkort! :D Skulle vilja orka gå ut och gå lite mer men man glömmer alltid bort sig vid datorn. :/

2010-08-30 13:02:02
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!