Gårdagskvällen

2010-08-28 15:09:48 / 0 kommentarer ..


Gårdags kvällen blev inte riktigt som planerat.
Festen hos Ankan och Johan blev inställd eftersom ingen nästan ville komma.
Istället skulle de ha en spelkväll..
Men som många av er kanske inte vet om mig så hatar jag spel >.<
Antar att det var sällskapspel de menade och det hatar jag.
Tevespel är jättekul däremot!
Mattias är likadan :-P

Iallafall så hörde Dessi av sig till mig - hon var hos sin vän Emma (som förövrigt typ bor granne med mig)
Så jag gick dit och umgicks med dem :D
Vin och tjejsnack!
Hur awesome som helst!!
Underbar kväll!

Ikväll skulle vi vilja dra ihop något liknande. En lite fest där man bara dricker litegrann och sitter och snackar.
Får se om vi hittar något folk som är på det ;)
Raggningen pågår!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!