Gårdagskvällens Bravader!

2010-08-20 10:08:05 / 0 kommentarer ..


Igår mötte jag och Mattias upp Marcus på ICA Maxi och drog hem till honom för att kolla på hans lägenhet ;)
Efter det drog vi hem till oss så han skulle lära sig gångvägen emellan så att det blir lättare för honom att hitta hit ;)
Sen blev det bullar och kaffe^^
Mattias bakade nämligen bullar i förrgår^^ Mums Mums;)
På kvällen dok Malin Bergström upp från gymnasietiden!
Shit vad roligt jag hade. Vi satt bara och pratade om vårt liv nu... Gymnasietiden... Lärarna. You Name It!¨
Hur underbart som helst!
Har jag tur så lär jag ju träffa henne fler gånger ;)
Underbart!
Ikväll är det fest! Linnea har ju kommit hem så hon och resten av gänget från Övik dyker upp!
Klockan är nu 10.07 - Frukostdags!
Sedan städa det sista och flytta djuren till Bång!
Vi höres gott folk!
Ciao!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!