Jobbig dag idag...

2010-08-30 21:21:54 / 1 kommentarer ..


Just nu äter jag mycket seeeeen middag.
är fortfarande int ehungrir men någonting måste jag ju få i mig.
Kroppen är alldeles slut efter dagens bravader^^
Helt sjukt vad skolan kan göra för en.

Blrjade 8.30 imorse med en dryg föreläsning om universitet och allt. Tog hela förmiddagen.
För er som inte vet det så går jag alltså typ en gymnasieutbildning och pluggar upp lite ämnen på universitet.
Det programmet är bara ett år och därför har man ingen så kallad nollning eftersom det inte finns någon som är äldre.
Men till skillnad från alla tidigare år så har de fixat det nu. Så vi får ha en nollning precis som alla andra.
Vilket jag är glad över! Man kommer lättare in i klassen då.

Eftermiddagen tillbringades med att göra nollningskyltar:-P
Och jag fick två nya vänner idag!
Helt otroligt vad bra folket på universitet är!

Imorgon står det första riktiga matte lektionen samt första riktiga kemi lektionen ^^
Vi får se hur det går!
Jag hoppas på det bästa!

Är ensam hemma just nu då Mattias (som går ett helt vanligt program) har nollning hela veckan och börjar inte förrän 13 imorgon ^^
Jag däremot börjar 8.00.

nej nu ska jag se en film medan jag äter maten. sen måste jag städa åt djuren ikväll innan jag lägger mig.

Puss allihopa!

Kommentarer

Plugga uppämnen? Du fick väl inge IG? :s

2010-08-31 09:03:02
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!