Oj då !

2010-08-15 12:09:59 / 0 kommentarer ..



Två veckor sedan jag uppdaterade senast... Inte bra.

Vad har hänt sedan dess?

1. Bror var hos oss i två veckor och hjälpte till med lägenheten och slappade med oss;)
2. Vi hade den första av två inflyttningsfester
3. Vi firade två år <3
4. Vi har haft en massa rolla kvällar jag och killarna med tärningar. Lite halvskumt men riktigt roligt i brist på annat;)
5. Varit en vecka i salusand med familjen och mormor och morfar^^
6. Madicken började löpa för första gången (efter nästan två år)
7. Klättrat i berg
8. Fått tillbaka min kamera:D
9. Bränt min handled på varmt steksmör:S
10. Tagit med mig Legolas och Aragorn till Umeå:D


Det är väl vad jag har gjort i två veckor i korta drag;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!