Uppdateringar!

2010-08-21 16:36:06 / 1 kommentarer ..


Igår hade vi fest här;)
Tog tyvärr inga bilder då jag hellre ville lägga tiden på att umgås med Linnéa:D
Festen blev lyckad iallafall!

Idag har det inte hänt så mycket.
Djuren är hos Bång - skall hämta hem dem ikväll. Men det regnar nu så jag tänkte se om jag kan vänta ut den så att de slipper bli blöta.
Mattias är ute och åker bil och jag sitter här ;)

För övrigt har vi bestämt oss för att sölja Röda Faran.
Blir mer ekonomiskt för oss nu när vi pluggar att inte ha den.
Bara för att ha bilen varje månad betalar vi 800...
Och eftersom vi skall plugga så blir det inte så många svängar till Övik, så då kommer bilen bara att stå.
Så det är billigare att he iväg den ;)


Kommentarer

Sv: jag har aldrig sagt att jag vill ha allt ansvar för henne -.-

2010-08-21 19:27:53
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!