Plugga!

2010-02-10 19:34:13 / 1 kommentarer ..


Imorgon skall jag ringa komvux och ta tag i allting:-D så det känns skitbra^^
Lagade mat idag med - blev väldigt lyckat tyckte jag (förutom den konstiga anledningen att maten hade en smak av inlagd gurka >.<)

Har tvättat lite grann med - mest sängkläder.

Fick även att pappa nu har fått akuttiden till umeå för att kolla nervtrådarna till ögat. Så han skall dit den 17e. Så.... jag åker inte hem till helgen, utan skjuter upp det (går för mycket pengar annars) så jag åker till Husum på söndag mest troligast. Sedan arbetsförmedlingen och Komvux på måndag och sedan till Husum igen för att stanna där till den 18e. Måste ladda upp med mycket roligt på datorn nu;)

Kommentarer
Lovisa

Då antar jag att du inte kommer på gul på fredag.. Så bra! Jag är borta på förlovningsfika på fredag och grämdes så mkt för att jag inte skulle hinna till Gul. ^^ då missar jag ingenting!

2010-02-10 20:35:00
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!