Cleaning duty:-P

2010-01-19 23:11:58 / 0 kommentarer ..


Idag har det städats hela dagen typ^^ det enda jag inte har gjort är att diska men det skall jag fixa imorgon^^
Städningen är annars i sig helt färdigt^^ Tack och lov för det - såg verkligen inte bra ut här
I dag har Familjen Jonsson en väldigt sorglig dag - tänk på dem kära ni. Deras hund Hubbe (blandras, tio år gammal) har mått dåligt i flera dagar och bara väntat. Så de gjorde helt och hållet precis som jag skulle ha gjort. Denna underbara hund är någon som alltid kommer att finnas i mitt hjärta då han alltid har funnits på solbacken så länge som jag bott där...
R.I.P min gode vän! Vi saknar dig!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!