Dags för mig att sova...

2010-01-13 01:21:32 / 0 kommentarer ..


Det här är typiskt mig... Sitta uppe åt helvete för länge när jag vet att jag måste kliva upp >.< Tur att jag bara skall på arbetsförmedlingen och sedan fara upp till umeå = lång bussresa = sova xD. Haha;) Nej klockan är nu snart halv två... Jag måste upp halv 8... Hur fan skall det gå... Blir till att kasta ut far nu som sitter på mitt rum och nördar Café World;) Tack för mig^^ Vi kanske höres imorgon bitti innan jag far;) Vi får se:-P Nu är min telefon klar iallafall^^ Gnäll inte på mig om jag frågar vem som smsar - har inte kvar alla nummer då den telfeonen jag haft nu i två månader inte kunde kopiera till sim xD Pusselismask;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!