On the road!

2010-01-22 11:09:50 / 0 kommentarer ..


Precis som rubriken säger så sitter jag nu på bussen som är på vägen. Blev ingen gratis tatuering för mig. Gav upp vid nio Då jag upptäckte att vi var cirka 40 pers som stod där. Det är tre tatuerare och de hade räknat med ungefär en timme per tatuering. Så inte särskilt många hade hunnit fått någon. Därför gav vi upp och gick (då vi inte direkt kände för att stå där fram till 5 typ) så så ligger det till. Tror ändå att jag kanske kommer att göra den där tatueringen ändå. Har blivit väldigt kär i den och tycker att den är mega snygg!;-). Är sjukt trött iallafall eftersom jag klev upp vid halv 8. Sen har jag på tok för mycket mat som jag inte kommer att behöva längre >.< helt sjukt! Men är ändå rätt hungrig nu så jag ska nog ta mig lite sallad. Rätt kallt ute också förresten denna fredag. Vad händer ikväll allihopa?

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!