Det kungliga bröllopet!

2010-06-20 01:01:52 / 0 kommentarer ..


Precis som alla andra just nu. Tänker jag skriva om bröllopet;)
Började se alltihop vid vigseln först och har sedan följt det lite spontaniskt under kvällen gång(sitter hos pojen och sofie och dricker lite vin ;) )

Jag tycker att det var helt och hållet på tiden att de gifte sig (efter 9 år av kärlek) Inte en dag för tidigt!
Jag är glad att Sveriges framtid är stadgad eftersom Victoria ändå är våran Kronprinsessa och blivande Drottning av Sverige.

Daniel blev riddare samt även hertig av Västergötland. Inte dålig titel på en kväll alltså. Samt på det köpet blir han ju även Sveriges blvande drottnings make och Sveriges Prins.

Bröllopet var mycket vackert! En stor eloge till Olle Westling(Daniels pappa) för det underbart fina talet han höll inför hela Sveriges befolkning. Samt även en mega stor eloge till Daniel själv. Ingen fusklapp ingenting! Talet kom rakt ifrån hjärtat!

Lade även märke till att den kvinnliga biskopen på bröllopet, hade fågel fenix¨på sin kappa :-P
Jag fann det lite roligt;)

Jag personligen tycker även att Victoria är Sveriges ansikte utåt. När hon har tagit över kommer Sverige att få en större betydelse i världen. Hon är den enda i familjen Bernadotte som verkligen visar upp sig och ser till att försöka göra det bättre här i världen.
Jag tror att Daniel och Victoria kommer att regera bra tillsammans! Det är åtminstone min åsikt.




Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!