Tilläggning från förra inlägget

2010-06-20 01:28:08 / 0 kommentarer ..


Måste även tillägga till mitt tidigare inlägg - precis efter ringpåträdningen grät både Daniel och Victoria - samt Daniels föräldrar. Kungen och Silvia såg mest nöjda ut. silvia rotade i sin handväska men jag såg inga tårar. Kungen satt bara och nickade :-P
Samt att jag tycker lite synd om Madelene under dessa tider - hon tänker säkert bara på hennes egna bröllop som bara blev inställt som hastigast. Men jag tycker det ändå är synd att jag (iallafall) inte har sett ett leende från henne ikväll. Men jag vet att hon ändå är glad för sin storasysters skull.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!