jahhapp

2010-11-15 23:28:10 / 0 kommentarer ..



Tänkte dra en snabb uppdatering här nu innan det blir sängen för mig:P

Konserten vi var på i fredags.. Nja sådär:P Ännu en gång inget för mig. Tycker inte alls om Corona:P
Lägger upp lite bilder från kvällen imorgon kanske:P

Imorgon Matte D Dugga:p
Får se hur det går. Allting sitter inte riktigt nej tyvärr - och jag är heller inte klar med hela kapitlet så..

Måste verkligen boka tvättid imorgon! Nu blir jag snart arg på mig själv:P

Längtar tills jag får börja julpynta här hemma:D
Det lyser upp min dag idag!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!