Kallt ute idag också...

2010-11-11 14:25:27 / 0 kommentarer ..



Torsdag idag:P

Vilket betyder halvdag i skoaln :P

Sitter här vid datorn nu och har legt ett tag. Skall möte Ynk vid IKSU om en halvtimme
Då skall det tränas!

Har räknat matte idag med - gått bra. Fram tills där jag är nu >.<
Skall se om jag kan försöka lösa lite mer av det sen när jag kommer hem.

Ikväll skall jag troligast till Dessi :P
Skall bara ringa henne sedan med:P
Blir nog kul det med :D :D

Lyssnar på Julmusik för fulla muggar här borta:D
Underbart <3!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!