Min mamma är bäst:D!

2010-11-01 12:37:08 / 2 kommentarer ..




Glömde ju berätta för er att jag har skadat mig också^^
Halkade i badkaret och stukade foten - jag hade ju bara tur att jag inte bröt någonting :P
Lillebror kom upp igår^^
Imorgon är det Kemitenta som gäller!
Mycket pluggande idag med andra ord :P
Skall alldeles strax dra mig iväg till skolan :P













Världens bästa mamma skickade med bandage och tabletter för min fot :D

Samt även en present ifrån henne :D:D:D




En jättefin duk :D Mamma är bäst!:D


Kommentarer

Attans det har jag helt och hållet missat. Får tar och kolla igenom det =)

2010-11-02 06:48:26

Aldrig kul att skada sig. Skönt att du inte bröt något. Hoppas att det går bättre snart med foten

2010-11-02 06:49:35
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!