Min tokiga lilla gris!

2010-11-03 21:15:35 / 3 kommentarer ..




Haha jag måste få berätta om något roligt Aragorn nyss gjorde:P

Jag släppte ut honom så att han skulle få springa omkring en liten stund.
Som han alltid brukar göra så går han omkring och småpratar hela tiden.
Jag gick fram till honom och frågde han "vill Grisen ha sallad? Vill du ha nått gott?"
Och han fortsatte att prata och såg så glad ut.
Snäll som jag är gick jag in i köket och till kylskåpet för att hämta lite sallad åt honom.
Bara en liten bit.
Han låg gömd under en stol så jag satte mig på huk en bit bort och sträckte fram salladsbiten och sa "om du skall ha den får du allt motionera dig hit bort" som Marsvin alltid gör så försöker han sträcka sig mer än att gå fram till mig men inser ganska snabbat att han måste närmare, han pratar fortfarande hela tiden.
Till slut får han sin sallad och den åker ner med ett nafs.
När han sedan har ätit upp den ställer jag mig upp och börjar gå emot köket för att göra mat åt oss.
Vet ni vad Aragorn gör då?
Han hoppspringer skrikandes efter mig - följer med mig in i köket som en liten hund utefter fötterna på en, sen stannar han precis nedanför kylskåpet och tittar upp xD
Haha. Han vet vem han skall tigga till och han vet var maten finns :P

Kan ni tänka er att jag fick mig ett gott skratt?
Och att Grisen självklart fick lite mer sallad:P



Kommentarer

haha, vilken sötnos han är!

2010-11-04 12:41:29
Sarah

Jag vill också ha marsvin! Dom är underbara!

2010-11-04 20:21:44

Haha värsta gulligt <3 :'D

2010-11-05 09:28:25
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!