Mycket lat vovve?

2010-11-25 21:12:59 / 0 kommentarer ..




Har inte så jättemycket att bjuda på idag egentligen.
Drog mig lite imorse och dök upp vid lunchtid på skolan istället - stannade kvar på skolan till halv fyra och repterade lite inför Matte C tentan. Jag trivs mycket bättre att plugga med andra. Det är mycket lättare om ni frågar mig.

Sen jag kom hem har jag bara suttit här, och det har varit jävligt skönt bara så att ni vet det :D

Skall göra lite nytta innan jag lägger mig iallafall. Lite av disken skall bort åtminstone.

Fryser som en gris idag gör jag:S
Jättekallt ute...

Imorgon skall jag och Erika åka en tur till ICA Maxi och handla:D!
AWESOME!!!
Ta den där riktiga tjejtiden på sig på affären och verkligne kolla runt i sin egna takt utan någon som är stressad och vill fara på en gång :P *nej älskling det var ingen pik jag lovar  *pussa;)*   *

Skulle behövt pynta lite med :P Hinner visserligen med det på söndag med :P

Stan på lördag mest troligast ^^
Måste beställa biljetter till vår julkonsert till Mor och Far :D



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!