På Promenad genom stan? ^^

2010-11-26 23:14:50 / 0 kommentarer ..



Varit i skolan från 10.00 - 16.00 idag:P

Sedan drog jag och Erika en sväng till ICA maxi ^^

För er som inte bor i Umeå så har det varit snöstorm här hela dagen.
Alla traktorer har fått skotta åtminstone 4 gånger idag på varje ställe^^

Vi beslöt oss ändå för att gå till Maxi för att vara lite nyttiga^^

Sen handlade vi och var hemma vid 8 :P

Nu känner jag mig lättsjuk=( fryser och gäspar, har ont i huvudet och känner mig jättehängig.

Inge bra alls... Hoppas att det inte är så iallafall..

Nu skall jag diska.

Hejpa!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!