The Whole Nine Yards!

2010-11-03 22:33:57 / 1 kommentarer ..






Handling: En man och hans fru upptäcker att de håller på att få en ny granne. När mannen sedan presenterats sig för grannen visar det sig att han är en jättekänd skurk och mördare. Han är en kämpande tandläkare som har en massa skulder. Hans fru övertala honom att hälsa på den stora maffiabossen som satt en summa pengar på grannens huvud.

Sammanfattning: En rätt så förutsägbar film - inte så konstigt då det är en komedi anser jag:P
Dock väldigt rolig handling. Extra roligt även att Bruce Willis spelar grannen och är med i en komedifilm. PLus poäng för det!

Betyg: 3/5


Bilden kommer från google så jag har ingen äganderätt till bilden

Kommentarer

Den har jag hemma och jag håller med dig om att det är en rolig handling. Men det dröjer ett tag till jag kommer dit eftersom den heter Oss torped emellan.

2010-11-09 12:12:58
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!