Tiden räcker inte till, till både vila och arbete...

2010-11-09 22:06:26 / 0 kommentarer ..




Suttit här och slapapt hela dagen, har jättemycket jag egentligen borde göra.
Men jag har verkligen inte orkat:P

Imorgon skall jag stanna kvar på skolan efter vi slutat och räkna matte ilag med Sarah.
Sedan bär det av till kören =D
Så imorgon blir nästan hela dagen på Universitetet

Varit jättetrött de senaste dagarna, väntar bara på att Mattias skall komma hem från repningen så att vi får fika lite grann och sedan skall jag sova =D
Annars orkar jag aldrig upp imorgon som vanligt :P

Borde ta och träna med?


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!