Höstflunsan

2010-09-27 16:57:48 / 1 kommentarer ..




Imorse när jag vaknade kände jag mig inte alls taggad på att gå till skolan kan jag lova er:(
Tvingade mig själv att kliva upp ändå (ju mindre man missar desto bättre är det)
Drog till skolan - det var kallt ute. Måste ha varit minusgrader inatt då det var frost på astfalten och gräset.
Frös som en skallrande badanka gjorde jag också:(

Kom till skolan - varnade alla som kom i min väg och som ville hålla sig borta innan de kom för nära...
Pluggade... pluggade... pluggade... och pluggade.
Fram till klockan 15.00 cirka...
Då snurrade hela mitt huvud och yrseln kom tillbaka.
Så då gick jag helt enkelt... Gjorde det ändå bra som klarade mig så länge.

Har känt mig som en bakteriespridare hela dagen idag och varit allmänt hängig.
Har jag inte avbrutit min lärare med hostandet så har det varit alla nysningar...

Hej och Välkommen Höstförkylningen!

Kommentarer

krya på dig vännen :D Å smitta mig inte när vi träffas nästa gång :P

2010-09-27 22:40:47
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!