Sorry folks!

2010-09-16 20:22:20 / 0 kommentarer ..



Ni får ursäkta den halv dåliga uppdatering. Har mycket i skolan nu.
Första matte duggan på onsdag och jag har legat efter ganska kraftigt...
Men nu är jag på G igen :D
Så nu är jag glad som fan!;)
Eller ja... Lite lögn kanske. Är på lite halvdåligt humör idag men det får man lov att vara ibland också!.


Igår var jag och kollade på en ny kör:D
Hur roligt som helst! Dit skall jag definitivt gå fler gånger;)

Fick mina pengar av Csn idag med:D
Det har väntats kan jag lova! Men nu har jag äntligen fått dem!
Men nu är jag fattig igen >.<
Så är det att vara vuxen ;)

Mattias och Bång står och gör pizza som vi skall käka sedan.
Jag tvingade med dem på Ica Maxi för att jag var sugen på att göra någonting ;)
Så det blev som lite sent;)

Första labbrapporten imorgon i skolan!
Så det blir till att stanna kvar och plugga efter skoltid (som jag har gjort hela veckan xD)

Annars i helgen blir det bara till att ta det lugnt och framför allt SOVA!!!! Halleluja;)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!