Plugg! Och Fantomen!!

2011-04-19 17:15:16 / 1 kommentarer ..




Dagen har varit trög - pluggat en hel del. mer plugg skall det bli alldeles strax.

Skall göra mat och duscha också - sen drar jag iväg till Ikis en sväng för lite modelljobbande samt te och fika mys!:D
Kommer att bli supertrevligt så här mitt i pluggtiderna ;)
Funderar även på att promenera dit:P
Då får kameran följa med mig:P

Måste införskaffa mig en cykel - eller ta hit min som är neröver - skulle verkligen behöva den här uppe xD haha.

Kommit tillbaka in i min Phantom of the Opera period - det var länge sedan måste jag säga!





Kommentarer

Mer inredning ska det bli :) Kram!

2011-04-19 17:46:04
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!