Valborg!

2011-05-01 00:18:17 / 3 kommentarer ..




Hemma hos mamma och pappa och firar valborg.
Hade tänkt att dra till Cubarinken som vanlig i tradtionens väg - men jag känner ingen som skall dit som jag vet om och därför så struntar jag i det.

Har haft en underbar dag annars idag. Gjort det tyska skriftliga provet. Gick hur bra som helst faktiskt.
Tänker ge mig in på att göra de två grammatikövningarna jag har kvar att göra imorgon innan jag reser tillbaka till Umeå har jag tänkt.

Har busat med flickorna lite grann idag - jag totalt avgudar dessa två monster!
Finns inge underbarare än att se deras leende varje gång jag träffar dem.

Har annars firat valborg med 'backen' stället vi bor på. Alla grannar och så.
Blev en jäkla kramkalas av alla grannar som var med. Men det var ypperligt trevligt vi hade.

Träffade även Oceané och Sanna:D Sanna träffar jag ju ganska ofta men Océ har jag inte träffat på drygt två år tror jag att vi kom fram till.

Mamma har tyvärr råkat ut för en olycka idag och är halvt om halvt handikappad och därför slutade kvällen rätt tidigt för oss. Sitter här och bara tar det lugnt nu. Kvällen börjar väl antagligen snart att närma sig sitt slut skall jag tro.

Men dagen har annars varit väldigt bra!




Hoppas att eran har det med!!


Kommentarer

sjukt fin header!!

2011-05-01 04:54:51

Fin blogg! :)

2011-05-01 13:54:59
Petra-[Foto & Vardag] ♥ http://poxx.blogg.se/

jätte fin blogg:) gör du designers?=)

2011-05-01 17:03:24
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!