Efter helgens gång!

2011-08-28 17:37:46 / 0 kommentarer ..




Förkylningen har nått fram till mig nu också.
Sjukskrev mig från jobbet idag - jätteont i halsen och snuvig som fan. Även haft feberfrossa.
Hoppas att det lugnar ner sig imorgon. Måste ju plugga så nämligen. Men först sovmorgon.

Mamma och pappa har varit här i helgen och precis farit.
Fika - sällskapsspel - tevetittande - second hand shopping och en massa annat roligt ;)
Kul att de kom hit.
Fick ju även träffa Brors tjej Erica, super trevlig tjej!

Nyss ätit mat - killarna plockade fram instrumenten på en gång såklart - vad annars.
Jag funderar på att tömma min garderob lite så att jag kan ta mig en till shoppingrunda och införskaffa mig lite nya kläder någon dag framöver.

Har redan köpt mig en långärmad tröja, en kofta, en klänning, en finare tröja, en vinkaraff , ett par örhängen, två böcker (de två sista av Dan Browns serie) och en mortel ;)

Mor och far tog med sig guitar hero upp så nu sitter jag och nörda som mitt vanliga gamla jag igen xD haha ^^

Nej nu skall jag inte sitta här nå längre. Dags att göra nå vettigt^^


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!