Förlåt mig ännu en gång!

2011-08-22 18:19:49 / 0 kommentarer ..




Och som vanligt blev det länge sedan jag skrev här nu igen xD.
Väldigt mycket att göra så här i slutet av sommaren.
Har jobbat för fullt samt kombinerat det med en massa plugg inför tentorna som står för dörren den här veckan med start imorgon!

Har för övrigt fixat deltidsjobb nu i höst med^^ Fick fortsätta på Online där de verkar trivas bra med mig. Det gillar jag kan jag lova!! Kanske är på väg mot bättre tider nu då;)? Dock mörkare med - och det gillar jag inte...

Har pluggat nu i drygt 3 timmar... Känns ganska bra faktiskt. Hoppas på det bästa imorgon - och att man får ha formelboken den här gången!

Annars är livet kanonbra! Äntligen fått lönen från Ulvön. Amanda och Emilia var upp och höll oss sällskap i helgen.
Var på kräftskiva i fredags som bara blev lyckad!
Livet är bra för tillfället!!! =D

Nu skall jag diska innan det blir mat!!

Ciao!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!