Pluggilugg!

2011-08-25 22:08:58 / 0 kommentarer ..




Har nu suttit med plugget i 7 timmar. Nyss slagit igen boken och ögonen kliar till tusen xD
Upp tidigt imorgon för den sista repetitionen innan tentan.
Den börjar 9. Tänker försöka mig upp innan 7 är det tänkt^^
Dricka lite kaffe - duscha i lugn och ro - käka en ordentlig frukost - repetera det sista och sedan dra till tentan ;)
Idén låter bra i mina öron iallafall ;)

Annars har det inte hänt så mycket - pluggat, ätit mat.
Och sedan så köpte älskling choklad till mig! <3 Det var riktigt riktigt gott kan jag lova er! ^^

Imorgon kommer mamma och pappa hit och tillbringar helgen med oss!
Kommer att bli supermega trevligt!
Sen kommer även lillebrors flickvän - skall bli spännanade att träffa henne för första gången.

Men nu skall jag snart dejta kudden tror jag!

Ciao!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!