Regnig dag!

2011-08-23 13:55:03 / 2 kommentarer ..




Ikea katalogen landade innanför vår dörr idag - den är alltid lika välkommen tycker jag=D
Har suttit och tittat i den en sväng nu - underbart mysigt!

Varit på tentan idag - skall bli intressant att se hur det går.. Kände mig betydligt säkrare på grunderna den här gången än de andra gångerna - men B-delen känns fortfarande långt bort av någon anledning... suck.

Drar snart iväg till Returbutiken med grabbarn! En butik som jag verkligen älskar att vara i!

Får besök av mor och far i helgen! Det skall bli trevligt! Lillebror kommer hit idag och skall bosätta sig också.
Skall bli intressant, haha xD.

Tenta i Biologi B imorgon - sedan även jobb! Inte dumt!! =D


Kommentarer

Delta gärna i min tävling där du kan vinna ett galet snyggt smycke :)<3

2011-08-23 18:06:39

Fin blogg ! vad har du för kamera ? :)

2011-08-23 21:54:53
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!