Sommarlistan!

2011-08-25 22:29:02 / 0 kommentarer ..





Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? 
Reste bort hela sommaren, jobbade istället för att slappa!


Vilka länder besökte du?
Bara varit i Sverige
Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? 
Semester! Sol! Och mycket bad!


Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
2011-06-24 - har aldrig jobbat så mycket i mitt liv som jag gjorde under midsommarhelgen!
2011-07-22 - dödsmassakern som ägde rum på Utöya! Kan fortfarande inte förstå det!
2011-08-22 - Fick veta att jag fått extrajobb nu i höst!!

Största misstaget?
Att slarva med sömn och semester

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Om blåmärken var och varannan dag räknas så?

Bästa köpet? 
3 par sandaler från skopunkten för en kostnad av 1 par!

Sommarens väder?
Väldigt splittrad och annorlunda. Men de dagar som varit bra har varit grymt varma.

Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol, resor(till och från jobbet)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag faktiskt lyckades få 2 sommarjobb - det är inte varje dag man får det. Och annars att jag lyckades träffa sådana underbara människor ute på Ulvön

Sommarens låt?
Eric Amarillo - Vill du ligga med mig då - spelades som en galning ute på Ön.

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Lite blandat där tror jag nog. Det var väldigt olika från dag till dag tyvärr.







 

Vad önskar du att du gjort mer? 
Tränat, slappat och framför allt badat och solat!

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Jobbat. spenderat mindre pengar på alkohol(blir dyrt på en ö med bara pubpriser)

Hur tillbringade du midsommarafton? 
IStress - varma pizzatallrik - utskällningar - strul - strul och strul

Sommarens favoritprogram på tv?
Hade ingen teve och knappt fungerande internet under sommaren. Men om jag skall välja något så säger jag en serie.
Game Of Thrones! Grymt bra

Böcker du läst den här sommaren? 
Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer

Största musikaliska upptäckten denna sommar?

Chris Medina 









Något du önskade och fick?
Pengar

Något du önskade dig men inte fick?
Sömn

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?
Tog en välförtjänt sovmorgon och tog sedan en fantastiskt grilldag med mina nära och kära.


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Om jag hade fått mer tid till mina vänner jag aldrig träffar.

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?
Beiga shorts, svarta norrlands guld tröja, en svart spendrups JÄTTELÅNGT förkläde och en gul ful handduk.

Sommarens hetaste?
Inte riktigt haft tid att fundera på den tror jag. Men jag kan ju lova er att det inte var jag..

Sommarens bästa tillfälle?
När jag fick komma hem till min egna lägenhet och sedan fortsätta här uppe. Samt när jag fick höra om extra jobbet. Så skönt!!








Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!