Tentan över!

2011-08-26 14:28:42 / 1 kommentarer ..




Första gången jag kommit hem från en tenta med ett leende på läpparna - trots brist på sömn pg.a regnet, haha xD
Hoppas att det går vägen den här gången så att jag inte snubblar på ett par poäng som jag gjorde sist bara.
Om tjugo minuter är Mamma och Pappa här och ikväll kommer brorsans tjej hit med. Skall bli trevligt att bara hänga och umgås.
Har ju inte träffat mamma och pappa på ett tag så det skall bli kul.

När jag kom hem möttes jag dessutom av en renstädad lägenhet :o
Gissa om jag blev glad eller! Exakt som om jag skulle ha städat den själv dessutom xD haha. Helt ofattbart.
Men glad blev jag <3
Disken var borta med!

Märks att vädret inte är helt hundra dock. Munsår nummer tre nu på bara två månader... :S
Inge kul alls. Svider och kliar om vartannat. Förbannat! Hoppas att det försvinner snart. Blir så jobbigt att jobba annars med :s.

Nu ska jag göra kaffe! Puss!

Kommentarer

När får du veta hur det gick?:)

2011-08-27 20:04:19
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!