Breaking Dawn Part 1

2011-12-03 23:57:54 / 0 kommentarer ..










Handling: Sagan om Bella och Edward fortsätter! I denna film får vi följa dem på deras bröllop och en oväntad överraskning!.

Sammanfattning:  Har ju som tidigare känt läst alla böckerna - avslutade faktiskt den här boken i somras så det var ganska nyligen. Gillar heller inte filmerna - det har jag aldrig gjort. Men känns ändå som att man måste kolla på filmerna eftersom man har läst böckerna.
Filmen var däremot lika dålig som jag trodde att det skulle vara tyvärr. Hade väldigt roligt åt den och jag och Erika satt mest och skrattade åt filmen än att faktikst tycka att den var bra!.
För mycket dataanimering och fortfarande för dåliga skådespelarinsatser tycker jag..

"Luke! I´m your father"
- rösterna som de hade på varulvarna var fruktansvärt dåliga - aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som jag faktiskt gjorde när de började prata!

Sen även ett stort minus till de som textat.
"As long as we both shall live" = "tills döden skiljer oss åt" Vad jag vet ville de inte ha med det (enligt boken) på sitt bröllop eftersom Edward inte är "levande" STORT misstag




Betyg: 2/5



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!