Jul står för dörren

2011-12-20 23:04:14 / 0 kommentarer ..



Idag är det dan före dan före dan före dan före doppardagen :p Eller... hur var det nu ?!?
Ja iallafall... här händer det inte så mycket :p
Jobbar och står i som vanligt!
Blott fyra dagar kvar till jul och som vanligt lämnar jag allting till sista sekund!
Skall packas, tvättas, städas och donas här hemma imorgon och på torsdag innan resan blir av mot Husum för julfirande! Skall bli grymt skönt med lite lugn och ro från arbetet innan det blir dags för jobb i mellandagarna och allt!

Annars har det inte hänt så mycket - Mattias har fyllt år och vi har mer kaksorter här hemma än vad jag någonsin sett tror jag :p haha.

Telefonen funkar underbart och jag ångrar verkligen inte köpet!

Nej nu skall jag slappa framför teven en stund och se på Homeland!!
Sjukt bra serie som alla borde se ;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!