Myskväll!=D

2011-12-10 23:50:35 / 0 kommentarer ..




Mobilen är levererad och den gamla är utbytt! Sjukt kul med en touch mobil - men sjukt mycket att komma ihåg så att inte pengar dras ändå :p hehe
"Man kan lära gamla hundar att sitta" haha xD

Städat och donat lite idag - men kom inte så långt av olika anledningar!
Drog sedan hem till Tina och Hans och kollade på grovklippningen av filmen - för att se vad som blivit fel - vad som måste redigeras i datorn och vad som inte kan användas och så ^^ 8 ögon är alltid bättre än 4 :p
Det bjöds på lite vin, ost och kex samt godis, chips och dipp!
Kollade även på lite olika klipp på youtube och bloopers från filmen. Avslutades med ett parti Wii mariokart innan jag och Marcus drog till bussen!

Nu är jag hemma och tog mig även här ett glas vin! Skall fortsätta med lite städning i liten grad så får vi se vad jag hinner med imorgon! Då skall det jobbas!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!