Problem med magen och ny mobil beställd!

2011-12-08 00:01:15 / 0 kommentarer ..




Börjat fått problem med magen igen - den vrålar och bubblar numera.
Inte alls samma känsla som när jag har magkatarren - vet inte alls vad det beror på :S
Sjukt jobbigt iallafall!

Imorgon är jag ledig och skall åka ner till Husum. Tandläkaren väntar på fredagmorgon.
Var ett tag sedan jag var där nu så jag hoppas att tänderna är fina och att jag inte har några hål :p Haha

I helgen händer det inte så mycket - bio på fredag och städ aoch röja och sådant vanligt som behövs göras:p
Sen skall jag jobba på söndag eftersom jag varit tvungen att vara sjuk denna vecka på ett par pass p.g a magen =(

Annars så är det bara bra! Lever och mår gått iallafall!

Har beställt en ny telefon!=D Den kommer förhoppningsvis imorgon ;)





Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!