2010 i helhet!

2011-01-01 23:19:00 / 0 kommentarer ..


År 2010 har gått väldigt fort om ni frågar mig!
Jag har hunnit med väldigt mycket under detta år anser jag! 2010 har verkligen varit mitt år!

Jag har:
* Börjat träna
* Sökt en massa jobb - innan jag bestämde mig för att börja studera.
* Läste Matte B på komvux
* Blivit Sambo och därmed flyttat hemifrån
* Förlovat mig
* Varit till tandläkaren för första gången på två år
* Såg min Kusin ta studenten, samt lärde mig att hantera en Canon vid samma tillfälle.
* Sålt Passaten
* Varit till Grundfors för andra året
* Köpt en STOOOR teve;)
* Börjat en ny kör
* Träffat en massa nya vänner
* Tagit upp kontakten med en del gamla vänner ;)


Som sagt - ett väldigt bra år! :D

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!