Hej Hej Träningsvärk!

2011-01-24 23:03:58 / 1 kommentarer ..



Är jättetaggad på träningen nu för tiden :D
I Torsdags var jag och Ynk och kollade in Gymmet:P
På söndagen spelade vi badminton!
Och idag gymmade jag med Angelica!
Önskar dock att jag var lika taggad på att plugga.
Skall få köpa Fysikboken av en kompis imorgon så - imorgon blir det en massa Fysik plugg iallafall!

Måste införskaffaq mig ett par träningssor samt ett badminton racket. Känner ni någon som har ett till övers?

Har börjat läsa en massa kändis bloggar och halvkändisbloggar:P
Rätt kul faktiskt!

I fredags hade vi tjejkväll hos mig jag och Brudarna<3
På lördagen kom Peter från Övik och hälsade på och såg film med oss:D
Och igår kväll var vi till Rita och såg på film :D
Supermysig helg!

Nu är det snart sängen för min del tror jag. Supertrött.
Imorgon blir det även att säga Hej Hej till träningsvärken!


Kommentarer
Anonym

Vilka bloggar är det då? :P

2011-01-25 10:48:59
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!