Helgen i repris?!?

2011-01-30 16:38:40 / 1 kommentarer ..



Kommit igång bra med träningen nu!
Tränar mellan 3-4 gånger per vecka. Har inte blivit någonting i helgen och imorgon lär jag tyvärr inte få tid till det heller=(
Så nästa gång lär ju skall bli på Tisdag då då:P

Imorgon kommer Linnéa och Erika hit upp en snabbis och frågade om vi ville ha skjuts till maxi :D
Så det var ju jättesnällt av dem! Och det tackade vi såklart inte nej till. Så Ica Maxi bär det av till imorgon.

I fredags var storasyster Verånica och hennes kille Rasmus hit upp och söp järnet med oss!
Helt underbart roligt! Synd att det inte blir så ofta då bara=( Vi pluggar och de jobbar. Men man får ta vara på de stunderna man kan ha tid för varandra på!:D

Igår blev det fest med Mattias kompisgäng ifrån klassen. Blev lite för mycket vin för mig på fredagen så jag mådde inte så jättebra så att säga (samt att två dagars supande känns det som att jag är lite för gammal för xD)
Tog ett tag innan festen kändes rolig för mig som mådde lite illa. men kvällen blev lyckad och rolig när ajg väl kommit igång;) hehe

Ikväll kommer Madde och Amanda förbi! Vi skall käka middag ilag och se film därefter!
Supermysigt! :D





















Kommentarer
storasyster

tack för myshelg älsklings- syster <3

2011-01-30 20:47:30
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!