Nytt år samt födelsedag!

2011-01-01 23:00:44 / 0 kommentarer ..


Igår var det nyårs afton.
Bilder från kvällen kommer senare när jag fått bilderna skickade till mig ;)
Knäppte nämligen med en kompis kamera istället;)
Kvällen var rolig och mysig iallafall ;)

Idag har jag mått prima - inge bakis alls. Och inte nog med det så har jag ju fått tårta idag:D
För idag fyller jag år :D
Haha xD Fast det är ju inte direkt något speciellt med det ;)

Har fått mitt efterlängtade Kamerastativ ialalfall :D
Så nu är jag megaglad:D





(mitt stativ)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!