På promenad genom (stan)?

2011-01-16 19:22:51 / 2 kommentarer ..



Nu har jag legat på latsidan lite igen när det gäller bloggandet - ber om ursäkt för det:P
Denna vecka som nu tar sitt slut om drygt 4 timmar har varit hektiskt.
Jag har suttit med tentapluggning till tre tentor den veckan - därav den låga uppdateringen

Imorgon är det dags för en ny kurs. Denna gången är det Fysik A som väntar!
Kommer säkert att hata det mer än allt. Men jag skall göra mitt bästa!

I helgen har jag bara tagit det extremt lugnt och njutit! Inte alla helger man får göra det nämligen.
I fredags var jag med mina brudar Dessi och Rita!:D
Vi träffades hemma hos Rita. Åt ost och kex och drack vin :D Gosade med Spike - matade Spike^^
Ja helt klart en kanonkväll som slutade i lite för mycket vin för Sandras del som avslutade kvällen 08.00 :P
Haha. Jag sov till 16.30 i lördags - så den dagen blev det inte så mycket av. Sova och film <3

Idag har jag träffat Sanna :D
Vi gick till Strömpilen så att hon kunde lära sig vägen - hem igen och sedan även en sväng till Universitet så att hon vet vart hon skall vara imrogon, promenaden tog ca tre timmar:P
Hon börjar plugga här imorgon så nu skall vi verkligen se till att träffas oftare! Kommer ju inte att bo så långt ifrån varandra heller. Och sen har vi Angelica med:D
Så denna terminen blir nog underbar:D

Börjar inte förrän klockan 13.00 imorgon :D
Det känns jävligt skönt.
Skall även läsa Tyska på distans internetbaserad. Skall bli intressant att prova den typen av pluggning med :P
























Lite bilder från tjejkvällen <3



Sen bjuder jag även på lite bilder från promenaden med Sanna idag:P

















Förresten :P haha Ser ni fostret i den sista bilden :P?



Kommentarer

Vilke härliga bilder på tre härliga tjejer! :) Saknar er alla!!

2011-01-16 20:54:57

Jag måste göra proven på Komvux eftersom Lernia, där jag ska läsa upp betygen, inte har den möjligheten..

Och tydligen så kostar det 500kr att göra det på komvux..

Vad konstigt att du inte behövde betala, vart gjorde du det?

2011-01-16 21:26:17
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!