Stenbock? Eller Skytt?

2011-01-19 16:11:10 / 1 kommentarer ..



Haha jaha ja!

Enligt någon Amerikansk Astronom så är våra stjärntecken fel!

Våra stjärntecken i rätt enligt Jordens position för 3000 år sedan.
Men det var som sagt 3000 år sedan de stämde!

Nu har han visat oss vad som "stämmer" idag. Ett stjärntecken till har kommit och nästan alla har bytt tecken.

http://www.aftonbladet.se/wendela/article8406104.ab


Enligt detta är jag numera Skytt xD

Jag tror inte att jag håller med riktigt:P
Alla mina egenskaper stämmer överens med Stenbocken fortfarande:P


Kommentarer

Jag är fortfarande lejon :)

2011-01-19 19:50:17
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!