Café Mys!

2011-07-03 14:14:09 / 2 kommentarer ..





Idag har jag och Tina varit och fikat på Café Måsen på vår "lediga tid" och planerat lite om filmen.

Kakan på bilden kostade 40 spänn!! De vet verkligen hur de skall tjäna pengar här ute.
120 spänn för en räkmacka xD sanslöst!!











hHar kommit på nackdelen med att bo med hela personalen från restaurangen.
Vissa människor(karlar) tycker inte att man borde låsa dörren till toaletten varken när man skall göra 1an eller 2an.. Mycket irriterande!!

Som om inte detta varo nog så vet ju alla - att om det är ett rum där det bor en massa tjejer(eller något sovrum över huvudtaget för den delen) så knackar man innan man stiger på!! Men inte här inte.
No Privacy Area överhuvudtaget!!







Silver skeden var min på Caféet.
Jag: "Tina, du som inte behöver glasögon på dig för att läsa. Vad står det på min sked"
Tina: "EP NS made in Sweden."
Jag: "det lät rätt coolt. Vad står det på din?"
Tina läser på skeden. "Rostfritt stål"



Kommentarer
Lorissa Lovebomb http://lorissalovebomb.se

sv: tack snälla Sandra för omtanken! Jag har fått en sjukdom som heter alopecia som innebär att hårrötterna "stängs av" och håret ramlar ur. Det är hemskt... men som skrivet; ofarligt och smärtfritt tack och lov!



2011-07-04 14:56:27
Sofia - Pusstjuv Fotografi http://pusstjuv.blogg.se/

Men ååhh, haha, förlåt att jag skrattar men jag ser framför mig hur du öppnar toadörren och där sitter någon och stirrar surt på dig

2011-07-08 13:21:38
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!