Det regnar!!

2011-07-01 13:06:28 / 1 kommentarer ..





Regnet det bara öser ner!!!
Har tydligen varit åskoväder här i natt med. Vaknade upp vid 6 tiden av att jag hörde något muller men lyckades tack och lov somna om ganska fort. Hade inte varit sådan rolig dag för mig idag annars. Huvvaligen!!

Väldigt lugnt på restaurangen idag har jag hört. Börjar inte jobba förrän 16.00.

Vräker ner av regnet ute. Alldelles nyss blivit någon form av uppehåll.
Nu har jag iallafall en anledning till att stanna inne idag ;)












Kommentarer

Hej på dig du.

Allt bra med en sån tjej?



kram :)

2011-07-01 13:17:53
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!