Pizza!

2011-07-02 00:37:47 / 0 kommentarer ..




Arbetsdagen ikväll har varit lite blandade känslor.
Ni vet uttrycket "för många kockar på en soppa...." den stämde ganska bra idag.
Men vi lyckades styra upp det ganska bra på kvällen ändå tack och lov.

Fick vår nya kortmaskin idag med - så nu kan man äntligen betala med kort igen, hehe ;)¨


Jag älskar verkligen personalen här! Komemr så sjukt bra överens med alla här.
Och sådana intern skämt vi har - så jäkla roligt!!

Och jag har märkt att det faktiskt är ganska kul att prata engelska när man väl "kommit i kläderna" och känner folket bättre. Går mycket lättare med engelskan nu måste jag erkänna.

Och för övrigt känns brännan redan bättre - nu gör den inte ont längre ialalfall och det är ju huvudsaken ;)
Eller som en släkting till mig brukar säga "huvudsaken är hatten"

Dagens citat från en av mina engelsk talande kollegor idag:
"Do you know what pizza means on serbian?"
Jag skrattar: "No, please tell me"
"No, but it is something that just women has"
Jag skrattar så att jag gråter

Imorgon är det jobb 09.30 - 17.00 som gäller ;) stor bokning på 30 pers vid 12 snåret skall bli intressantast ^^

Nu skall jag läsa en stund har jag tänkt och sedan sova^^

Godnatt!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!