Repris av helgen!

2011-07-11 20:34:12 / 0 kommentarer ..




Länge sedan jag skrev något här nu.
Har varit en helvetisk vecka så jag har faktiskt inte direkt haft tid att sitta ner i lugn och ro xD.

Hade trubadur här innan i veckan och vi lyckades dra in mer pengar då än vi gjort på hela midsommar helgen - så det tjänade vi grymt bra på. Kommer trubadurer onsdag-lördag varje kväll denna vecka med - kommer nog inte hinna uppdatera så mycket då heller.

Hektiskt arbete = trött Sandra.

Jobbat dag idag tack och lov. och fick sluta en timme tidigare eftersom det var så jävla lugnt där nere i eftermiddag.
Var ner nu en snabbis efter att ha bytt musik på musikmojen - mycket folk ikväll iallafall. Hoppas att det kompenserar upp en lugn dag.

Annars har det inte hämt så mycket här ute. Halvt om halvt dåligt väder. Trevliga människor - hektiskt jobb - lite mindre otrevliga människor. Ledighet ibland. That´s my life fram till slutet av Juli!

Min första riktiga timeoff var i fredags kväll. Tänkte av njuta det med ett glas vin eller två. Slog ihop mig med en av de andra tjejerna - bandet som skulle spela dagen efter - trubaduren som spelade. Samt hotellpersonalen som var där. Två av killarna bjöd lagret runt på shots och öl. Kvällen slutade med halv tidig säng för mig. Men vi hade sjukt roligt!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!