Uppdatering.

2011-07-15 14:33:00 / 0 kommentarer ..




Befinner mig fortfarande ute på ön.
Har inte gått och dött ännu iallafall ;)
Helvetes veckan började i onsdags. Har varit riktigt fullt upp kan jag lova.
Idag jobbar jag kväll och likaså imorgon. Står i baren och serverar öl - well well - det går nog.

Igår hade jag en till ledig kväll = lediga kvällar spenderas i baren^^
Killen jag dansade med i förrgår dök upp även igår och bad om en dans.
Han var dock lite för full insåg han.

Innan vi drog till restaurangen stötte vi på med en kille som heter Tomas.
Han var trevlig. Vi följde med honom till hans båt och han bjöd på öl och var allmännt trevlig.
Sedan gick vi till restaurangen och träffade på med resten av gänget^^
Super kul ialalfall!!

Har kommit underfund med när jag varit här ute att jag vill ha en båt i framtiden!
Det verkar så grymt kul^^

Hungirg är jag - skall snart ner och be grabbarna göra mat till mig;)
Måste ha ätit innan arbetspasset kör igång^^

Det var allt för denna gången!
Hejdå!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!